Butlletí digital - Nº23 22 de novembre de 2007   digital.cruzroja@cruzroja.es

Deixar la beguda
El Comitè Provincial de Còrdova compta amb un pis per a dones amb problemes de dependència a la beguda que cada any compta amb una vintena d'usuàries. És un recurs que s'ha consolidat pel seu bon fer i encert. Llegiu-ne més.

Ajudar la República Dominicana
Creu Roja Espanyola ha tingut destacats a la República Dominicana sis delegats que col·laboren en les tasques d'ajuda per les terribles inundacions ocasionades per l'huracà Noel i que afecten gran part del país. Hi ha 60.000 afectats. Llegiu-ne més.

Junts i esvalotats
Més de 700 voluntaris de tot Espanya s’han reunit a Sevilla entre el 2 i 4 de novembre en el Segon Congrés del Voluntariat de la Creu Roja Espanyola. Allà s’han establert les línies d'actuació del voluntariat institucional per als pròxims anys. Llegiu-ne més.

Món local
Acaba d’editar-se l’útil Manual de Gestió Local que constitueix l'eina de referència per a tot allò referent a les Assemblees Locals de la Creu Roja. La seva distribució ja ha començat, però també ja és disponible al web. Llegiu-ne més.

Renovació en CRJ
El nou director nacional de Cruz Roja Juventud és Aitor Murciano, natural de Castelló, i posseeix una ja estimable experiència dins de Creu Roja, entitat a la qual va entrar en 1998. És molt jove, 24 anys, i té les idees ben clares. Llegiu-ne més.

Pràctiques integradores
La Creu Roja organitza a Tarragona el Vè Seminari de Bones Pràctiques en la Inclusió Social amb l’objectiu de promoure el debat sobre la qualitat de la intervenció social en l'àmbit associatiu. En aquesta ocasió s'han seleccionat cinc Bones Pràctiques com incentiu per a l'intercanvi d'experiències entre associacions i entitats. Llegiu-ne més.

Enllaços

INTERNET: Primer máster de gestión del
     cicle de projectes
  www.sercuidador.es