Butlletí digital - Nº32 29 de setembre de 2008   digital.cruzroja@cruzroja.es

La Creu Roja treballa a Haití per pal•liar els efectes de quatre tempestes en un mes
La Creu Roja ha enviat dues plantes potabilitzadores i la Unitat Bàsica d'Atencions en Salut a l'illa de la Española, com a part del desplegament posat en marxa per combatre la temporada d'huracans. A la zona s’hi troben una vintena de delegats espanyols treballant amb les Societats Nacionals d'Haití i de la República Dominicana.
Més informació.

La Creu Roja promou la independència de les persones grans a través de la tecnologia
La Creu Roja, en col•laboració amb la Fundación Vodafone España i Qualcomm, ha posat en marxa un projecte pilot denominat "3G Connectant Generacions". L'objectiu és utilitzar els avantatges que ofereix la tecnologia 3G, per facilitar a les persones grans la comunicació amb els seus amics, familiars i cuidadors a través d'un element familiar per a ells: la televisió.
Més informació.

La Creu Roja posa en marxa una campanya per evitar els accidents domèstics
La Creu Roja ha posat en marxa, per primera vegada, la campanya "A la teva llar, estima't molt". La iniciativa amplia a l'àmbit domèstic l'estratègia "Prevenir és viure", l’objectiu de la qual és la promoció de la salut i dels hàbits saludables.
Més informació.

Voluntaris compromesos amb el control de la qualitat de l'aigua
Més de 1.000 voluntaris i voluntàries de la Creu Roja Espanyola participaran aquest any en la campanya mundial pel Control de la Qualitat de l'Aigua, promoguda i finançada pel ministeri de Medi Ambient, i Medi Rural i Marí, a través del seu programa de Voluntariat en Rius.

Premis Reina Sofia Contra les Drogues 2008
La Fundació per a l’Atenció a les Toxicomanies de la Creu Roja Espanyola (CREFAT) ha convocat la 17ena edició nacional i la 8ena edició iberoamericana dels Premis Reina Sofia contra les Drogues en les modalitats de: "Labor Social", "Mitjans de Comunicació" i "Prevenció en l'Àmbit Educatiu i Comunitari".

Marie Regueiro Hernández, voluntària de Cartagena
"Pensar que col•labores perquè la vida d'altres funcioni una mica millor és totalment gratificant"

Enllaços

INTERNET: Primer máster de gestión del