El portal estrena noves seccions.
Segons les últimes dades, a més, aquesta eina ha publicitat més de 1.000 cursos i prop de 1.500 esdeveniments, i s'han assolit els 24 milions de pàgines vistes.
El portal és un projecte de la Fundació Migrar, creada per la Creu Roja, i el patronat de la qual integra també les associacions ACCEM, CEPAIM i ATIME. Està patrocinat per Correus.
El gerent de la Fundació, Raúl Báez, recorda que l'objectiu és "afavorir la integració de les persones immigrants a Espanya, a través de continguts i serveis en línia". Les necessitats d'aquesta població van canviant, per la qual cosa també el portal ha de seguir renovant-se per adequar-se a aquestes necessitats.
Per això, migrar.org compta amb noves seccions: habitatge, per pal•liar les dificultats en la recerca d'una casa, que suposen un obstacle afegit al procés d'integració; i comunitat intercultural, que ofereix a l'usuari la possibilitat de participar en el portal a través de xarxes socials en què compartir interessos i inquietuds.
Aquestes seccions s'afegeixen a les ja existents, com a servei d'assessoria en línia. Fins ara, ja funcionaven seccions per a la recerca de feina, cursos de formació i esdeveniments o notícies, etc. Durant aquest temps, també s'han elaborat 14 guies orientatives sobre les qüestions més consultades (reagrupacions, regularitzacions, accés a la nacionalitat...) i s'ha posat en marxa un butlletí digital setmanal, que arriba a més de 53.000 subscriptors.
|