Activitat "esmorzar saludable" a Saragossa.
La iniciativa s'ha desenvolupat a 20 províncies i ha estat possibles gràcies a la tasca de més de 170 voluntàries i voluntaris que han participat en les activitats de sensibilització i comunitàries. Durant els mesos que ha durat la campanya, s'ha arribat a més de 3.000 persones: menors d'entre 6 i 14 anys i la població adulta. Precisament, la novetat d'aquesta edició ha estat la implicació dels adults i la seva sensibilització, per fomentar l'adquisició d'uns hàbits saludables en infants i joves.
La campanya, desenvolupada en col•laboració amb Kraft, s'ha dut a terme per quart any consecutiu, amb l'objectiu de fomentar l'adquisició d'hàbits saludables en l'alimentació, i la importància de l'exercici físic, fonamentals per al desenvolupament integral saludable de la població infantil i juvenil.
Per aconseguir aquests objectius, s'han utilitzat diversos materials, com ara quadernets d'activitats, indiakas, pilotes inflables i un calendari d'alimentació saludable.
|