Si no veu aquest correu electrònic correctament, faci clic aquí
Si us plau, reenvia aquest correu a tots els teus contactes. Gràcies.
Butlletí informatiu digital Nº 68 (Gener de 2012)
Segueix-nos en:
Ir a la Galeria de Imágenes
La Institució humanitària va recaptar 48,7 milions d'euros gràcies a les donacions de particulars, empreses i institucions. S'han realitzat avenços, però les necessitats a Haití continuen sent enormes. Creu Roja ha proporcionat habitatge segur a més de 16.500 persones i està planificant al costat de les comunitats accions de desenvolupament que els permetin millorar a llarg termini.
........................................................................................................

La Creu Roja distribuirà en total 67.079.766 kg./litres d'aliments a 900.000 persones durant la campanya 2011, que culminarà el febrer.

Un Cicle de Cinema dedicat al paper de la dona a Àfrica, organitzat per la Creu Roja a Alacant, arrenca aquests dies amb la projecció d'un documental i una exposició fotogràfica. El Cicle comptarà amb la participació diària d'experts en la matèria de la Creu Roja, la Universitat d'Alacant i la Universitat Miguel Hernández que reflexionaran sobre les diferents pel·lícules i el context africà.

Pels drets socials, l'Estat del Benestar i la defensa de les persones més desfavorides, neix una organització que reuneix en una sola veu la Plataforma d'ONG d'Acció Social; la Xarxa Europea de Lluita contra la Pobresa; la Plataforma del Voluntariat d'Espanya; Cermi; Càritas; la Creu Roja i ONCE.

Amb motiu de l'Any Europeu del Voluntariat celebrat al llarg del 2011, la Comunitat de Madrid va fer un acte de reconeixement a voluntaris procedents de diverses organitzacions socials. Gema Almorox, voluntària del projecte d'Animació Hospitalària de la Creu Roja ha estat una de les guardonades per la Comunitat de Madrid.

Descarga tu etiqueta para el envío gratuito de tu móvil
Col·labora   Fes-te Voluntari Fes-te Soci HIstòric
Enllaços d'Interès
www.enrealidadnotienegracia.org www.cruzroja.es/emergencias www.cruzroja.es/vih