Iolanda Trujillo Diaz
Cruz Roja Española en Navàs
(Barcelona)

Todo comenzó hace 12 años, cuando descubrí la Cruz Roja por casualidad, gracias a un trabajo que tuve que realizar en el instituto. Teníamos que escoger una ONG y explicar qué hacían, cómo trabajaban, cómo se organizaban... Yo escogí Cruz Roja y lo que vi allí me atrapó y decidí pedir más información y acabé por hacerme voluntaria.

¡Y hasta hoy! Dentro de esta "casa" he hecho muchas cosas, he conocido mucha gente y en ella tengo buenos amigos. Actualmente formo parte del Comité de Dirección de la Asamblea a la que pertenezco y también formo a los nuevos voluntarios que se incorporan. Este es el momento que más me gusta, ya que en cada sesión formativa descubres las historias, los intereses que se esconden detrás de cada persona y qué es lo que le ha conducido a hacerse voluntaria.

---------

Tot va començar fa 12 anys quan vaig descobrir la Creu Roja per casualitat gràcies a un treball que em van demanar que fes a l´Institut. Havíem d´escollir una ONG i explicar què feien, com treballaven, com s´organitzaven. Jo faig escollir la Creu Roja i el que allà vaig veure em va atrapar i vaig decidir demanar més informació i fer-me n voluntària.

I fins avui! Dins d´aquesta casa he fet moltes coses, he conegut molta gent, hi tinc bons amics. Actualment formo part del Comité de Direcció de l´Assemblea a la què pertanyo i també faig formació als nous voluntaris que s´incorporen. Aquest és el moment que més m´agrada, ja que a cada sessió de formació descobreixes les històries, els interesos que s´amaguen al darrera de cada persona i què és el que els ha portat a fer-se voluntari/a.