Coñécenos
Cada vez máis preto das persoas
A Benvida do Presidente

Estimado amigo/a:

Benvido ao portal Cruz Vermella Española, onde poderás obter información relacionado coa institución, as ONG, o voluntariado as accións en favor dos colectivos máis vulnerables, a defensa dos dereitos humanos, o medio, a loita contra a discriminación racial, a defensa das minorías étnicas, a cooperación cos países máis desfavorecidos do planeta, en definitiva a solidariedade e o compromiso cos máis desfavorecidos teñen cabida neste espazo, facendo realidade a nosa misión "cada vez máis preto das persoas".

Cruz Vermella Española considera a participación como un aspecto esencial, por iso, este portal pretenden ser tamén un espazo aberto á participación, tanto dos nosos voluntarios e socios, coma de todos aqueles que teñan interese e preocupación polas cuestións humanitarias e solidarias. Para iso, contamos con diferentes canles de participación onde poderás deixar as túas suxestións, consultas, achegas, etc., así como debater sobre temas de actualidade relacionados coa Institución, as ONG, o voluntariado...

As ONG pretendemos estender a solidariedade a todos os ámbitos, por iso, ao igual que outras asociacións, ofrecemos este espazo solidario dentro de INTERNET. Se xa coñeces Cruz Vermella encontrarás, información actualizada que sen dúbida será do teu interese. Se é o teu primeiro achegamento á nosa institución, sorprenderache esta organización humanitaria fundada en 1863, presente en máis de 189 países e que conta coa participación de 100 millóns de voluntarios de todo o mundo.

O portal está formulado como un lugar en constante evolución, onde poderás encontrar toda a información sobre os aspectos humanitarios máis actuais: información sobre a organización, emerxencias, proxectos, campañas, etc., encontrásense en permanente renovación e actualización.

Tamén che ofrecemos a posibilidade de colaborar connosco, para iso ofrecémosche as direccións onde podes inscribirte como voluntario, facerche socio da nosa institución contribuíndo así dun modo solidario ao desenvolvemento das nosas actividades, pasando a formar parte dos máis dun millón de socios cos que actualmente conta a Cruz Vermella Española, ou ben realizar unha doazón puntual para o desenvolvemento dun proxecto.

Invítote a unirte a nós e a navegar por este espazo de solidariedade e compromiso que pensamos será do teu agrado.

Javier Senent García

Presidente de Cruz Roja Española