Curso de ATENCIÓ SANITÀRIA IMMEDIATA NIVELL II - 498033
1. DESCRIPCIÓN
Dotar als participants dels coneixements teòrics i habilitats necessàries per donar una resposta inicial i eficaç en cas de presentar-se una situació d'emergència sanitària.
LOCALIDAD (PROVINCIA):
TARRAGONA (TARRAGONA)
FECHAS:
07/03/2019 al 07/05/2019
2. DATOS GENERALES
CENTRO QUE CONVOCA:
ÁREA:
FORMACIÓN EN SOCORROS Y EMERGENCIAS
DURACIÓN DE HORAS
TEÓRICAS: 20 PRÁCTICAS: 20 EMPRESA:
MODALIDAD:
SEMIPRESENCIAL PLAZAS: 25
HORARIO DEL CURSO:
Les hores presencials es faran els dissabtes: 23 MARÇ; 13 i 27 ABRIL; 4 MAIG. de 2019 de 9:00 a 14:00 hores
FECHA LÍMITE DE MATRICULACIÓN:
05/03/2019
DESTINATARIOS:
Població general major de 16 anys. Recomanable tenir 18 anys.
PRECIO
INTERNO: 120 EXTERNO: 200
3. CONTACTO
RESPONSABLE DEL CURSO:
MARTA HERNANDEZ COMES
EMAIL DE CONTACTO:
crojafor@creuroja.org
CENTRO DE CRUZ ROJA:
TELÉFONO:
DOMICILIO:
AVDA. ANDORRA
CP - LOCALIDAD:
43002 TARRAGONA (TARRAGONA)
4. LUGAR DE IMPARTICIÓN
AVDA. ANDORRA
43002 TARRAGONA (TARRAGONA)
Correo:
e-learning
PLATAFORMA E-LEARNING
El Campus Virtual de CRE permite compartir experiencias, independientemente de la zona territorial de origen de cada persona y hace posible la interacción entre los diferentes colectivos que lo componen (formadores/as, alumnos/as, personal de gestión, ...) sin tener la necesidad de coincidir ni en el espacio, ni en el tiempo.
5. OBJETIVOS
- Conèixer i saber aplicar els protocols d'actuació. - Saber identificar i resoldre una situació d'urgència vital. - Conèixer les mesures de prevenció. - Conèixer i saber utilitzar ús del material de suport en l'atenció extrahospitalària.
6. CRITERIOS DE EVALUACIÓN
L'evaluació del Curs es realitzará contínuament a través de les activitats, seguiment i participació de la part en línia.
Les activitats se qualificaran en valor nominal de 0 a 100 com segueix:
81-100: molt bon índex
61-80: bon índex
50-60: qualificació suficient
0-49: no assoleixi resultats esperats
-: no lliurat activitat
Per aprovar el curs, s'ha de superar totes les activitats amb una Mínim de 60, siguen necessari plantejar la realització de totes les activitats d'avaluació i els debats.
També es realitzarà un EXAMEN PRÀCTIC:
Examen pràctic, es realitzaran tres proves pràctiques: RCP, hemorràgies i traumatismes (immobilitzacions), el resultat de les tres proves ha de superar un 80%.
L'ASSISTENCIA A LES SESSIONS PRESENCIALS HA DE SER DEL 80%.
7. TEMARIO
- Socorrisme i salut - Socorrisme i comunicació - Socorrisme: un acte de suport a l'atenció sanitària - El cos humà - Exploració de la víctima - Obstrucció de la via aèria - Suport vital bàsic - Hemorràgies i xoc - Traumatismes als teixits tous - Asèpsia I desinfecció - Traumatismes - Trastorns per excés de calor - Cremades - Trastorns per excés de fred - Lesions per electricitat - Accidents en el medi aquàtic - Alteracions de la consciència - Atac de cor - Intoxicacions - Trastorns per consum de drogues - Trastorns neurològics - Urgències obstètriques i ginecològiques - Urgències pediàtriques - Lesions als ulls, l'orella i el nas - Anafilaxi, reaccions al·lèrgiques - Picades i mossegades d'animals - La farmaciola - Prevenció d'accidents - Prevenció d'accidents - Tècniques d'oxigenoteràpia - Tècniques de mobilització de la víctima - Tècniques de recollida i trasllat - Legislació
8. REQUISITOS DE ACCESO AL CURSO
TENIR FETS ELS 16 ANYS
9. CONDICIONES DE MATRICULACIÓN
Las personas que quieran realizar el curso pueden preinscribirse a través del buscador de cursos de la web de Cruz Roja Española. Los alumnos/as aceptados/as al curso recibirán dos días antes de su inicio, a través del correo electrónico, sus datos para acceder al aula virtual. Cruz Roja se reserva el derecho de anular y/o posponer programas formativos que no tengan un número mínimo de matrículas. La cuota del curso será abonada por cada oficina provincial/local/comarcal a la que pertenezcan los alumnos voluntarios seleccionados, por cuenta interna. Los alumnos externos a la institución realizaran el pago mediante cargo en cuenta bancaria. Una vez iniciada la formación no se devuelve el importe de la matrícula.
Curso de ATENCIÓ SANITÀRIA IMMEDIATA NIVELL II - 498033
Volver Imprimir Enviar por correo Matrícula