Curso de ATENCIÓ SANITÀRIA IMMEDIATA NIVELL I - Semipresencial + DEA - 555128
1. DESCRIPCIÓN
Capacitar l'alumne en el coneixement de les tècniques, actituds i habilitats més comuns en primers auxilis.
Conéixer els continguts teòrics que justifiquen l'ús d'aquestes tècniques.
CURS SEMIPRESENCIAL.
25 hores teòriques on-line i 15 hpres pràctiques presencials A LA SALA CULTURAL DE L'AJUNTAMENT DE SOLSONA (c/ Castell 20)
Horaris de les clases presencials:
7 de MARÇ 9:00 a 15:00 i 14 MARÇ 9:00 a 18:30h. Curs realitzat amb el suport de l'Ajuntament de Solsona.
LOCALIDAD (PROVINCIA):
LLEIDA (LLEIDA)
FECHAS:
06/02/2020 al 14/03/2020
2. DATOS GENERALES
CENTRO QUE CONVOCA:
Oficina Provincial Lleida
ÁREA:
FORMACIÓN EN SOCORROS Y EMERGENCIAS
DURACIÓN DE HORAS
TEÓRICAS: 25 PRÁCTICAS: 15 EMPRESA:
MODALIDAD:
SEMIPRESENCIAL PLAZAS: 15
HORARIO DEL CURSO:
CLASSES PRESENCIAL LLOC A CONCRETAR: 7 MARÇ 9:00 A 15:00H 14 MARÇ 9:00 A 18:30 H.
FECHA LÍMITE DE MATRICULACIÓN:
14/02/2020
Correo: lleida@cruzroja.es
e-learning
PLATAFORMA E-LEARNING
El Campus Virtual de CRE permite compartir experiencias, independientemente de la zona territorial de origen de cada persona y hace posible la interacción entre los diferentes colectivos que lo componen (formadores/as, alumnos/as, personal de gestión, ...) sin tener la necesidad de coincidir ni en el espacio, ni en el tiempo.
5. OBJETIVOS

6. CRITERIOS DE EVALUACIÓN
Exàmen teòric, teòric-pràctic i pràctic
7. TEMARIO
- Socorrisme i salut - Socorrisme i comunicació - Socorrisme: un acte de suport a l'atenció sanitària immediata - El cos humà - Exploració de la víctima - Obstrucció de la via aèrea - Suport vital bàsic - Hemorràgies i xoc - Traumatismes als teixits tous - Asèpsia i desinfecció - Traumatismes - Transtorns per excés de calor - Cremades - Transtorns per excés de fred - Lesions per electricitat - Accidents en el medi aquàtic - Alteracions de la consciència - Atac de cor - Intoxicacions - Trastorns per consum de drogues - Trastorns neurològics - Urgències obstètriques i ginecològiques - Urgències pediàtriques - Lesions als ulls, l'orella i el nas - Anafilaxi. Reaccions al·lèrgiques - Picades i mossegades d'animals - La farmaciola - Prevenció d'accidents - Tècniques d'oxigenoteràpia - Tècniques de mobilització de la víctima - Tècniques de recollida i trasllat - Legislació
8. REQUISITOS DE ACCESO AL CURSO
Ésser major de 16 anys Hi ha d'haver un nombre mínim de 10 persones inscrites per tal que el curs es dugui a terme.

9. CONDICIONES DE MATRICULACIÓN
FER LA INSCRIPCIÓ DINS DEL TERMINI PREVIST. Hi ha d'haver un nombre mínim de 10 persones inscrites per tal que el curs es dugui a terme.
25 hores teòriques on-line i 15 hores pràctiques presencials A LA SALA CULTURAL DE L'AJUNTAMENT DE SOLSONA (c/ Castell 20)
CLASSES PRESENCIALS:

7 MARÇ 9:00 A 15:00H
14 MARÇ 9:00 A 18:30 H. Curs realitzat amb el suport de l'Ajuntament de Solsona.
Curso de ATENCIÓ SANITÀRIA IMMEDIATA NIVELL I - Semipresencial + DEA - 555128
Volver Imprimir Enviar por correo Matrícula