Bienvenidos | Benvinguts | Ongi etorri | Benvidos | Benvinguts | Welcome | Bienvenues
CONOCENOS | RED TERRITORIAL | JUVENTUD | SOCIOS | EMPRESAS COLABORADORAS | DONATIVOS | CANAL VOLUNTARIOS | NOTICIAS | TIENDA | DESCARGAS | MAPA WEB | CONTACTAR
Curso de: LA GESTIÓ DEL VOLUNTARIAT PAS A PAS
Código: 337033
Email de contacto:sandra.montilla@creuroja.org
Oficina: Oficina Autonómica Cataluña
Dirigido a:Persones implicades a qualsevol de les fases del procés de promoció, incorporació i participació del voluntariat d'una entitat
Fecha Inicio: 12/11/2016
Fecha Final: 26/11/2016
Fecha Limite Matriculación: 07/11/2016
Hora indicativo: 12 i 19/11 de 9 a 14:30h, 26/11 de 9 a 14h
Número de plazas: 0
Responsable: CORI VILLARRUBIA DEL VALLE
Hora Teóricas: 16
Hora Prácticas: 0
H. Prácticas Empresa:
Convocado Por: Oficina Autonómica Cataluña
Lugar de ImparticiónAJUNTAMENT SANT CUGAT DEL VALLES
LugarAJUNTAMENT SANT CUGAT DEL VALLES
Dirección: PÇ BARCELONA 17
Localidad: SANT CUGAT DEL VALLÈS
Código Postal: 8172
Teléfono:
Objetivos Generales: Oferir els coneixements i recursos necessaris als responsables de voluntariat i als responsables d'activitat de direrents organitzacions que treballin amb voluntariat.
Objetivos Específicos: - Proportionar una visió general de la Qualitat a Creu Roja. - Donar a conèixer la gestió de la qualitat a la Creu Roja. - Explicar els requisits mínims en la gestió del voluntariat en l'àmbit local. - Donar a conèixer els processos operatius dels sistema de qualitat en la gestió del voluntariat - Concretar les responsabilitats tant dels referents de voluntariat com dels referents d'activitat en cadascú dels processos del sistema de qualitat en la gestió dels voluntariat. - Relacionar les aplicacions informàtiques implicades en la gestió del voluntariat amb les responsabilitats dels referents de voluntariat i d'activitat en cadascú dels processos des Sistema de Qualitat. - Afavorir la implantació dels Sistema de qualitat en la gestió dels Voluntaria en els diferents àmbits terrritorials. - Especificar el circuit d'incorporació del voluntariat als diferents centres, serveis i projectes provincials.
Temario: Definició de catàlegs. Captació. Acollida i orientació. Incorporació. Compromís. Participació. Sortida.
Matrícula
Precio Interno: 20
Precio Externo: 20
Requisitos: Ésser una persona implicada a qualsevol de les fases del procés de promoció, incorporació i participació del voluntariat d'una entitat