Bienvenidos | Benvinguts | Ongi etorri | Benvidos | Benvinguts | Welcome | Bienvenues
CONOCENOS | RED TERRITORIAL | JUVENTUD | SOCIOS | EMPRESAS COLABORADORAS | DONATIVOS | CANAL VOLUNTARIOS | NOTICIAS | TIENDA | DESCARGAS | MAPA WEB | CONTACTAR
Curso de: PNL EN INTERVENCIÓ I ACCIÓ SOCIAL
Código: 325361
Email de contacto:crojafor@cruzroja.es
Oficina: Asamblea Local Tarragona
Dirigido a:Voluntaris/es de alguna entitat
Fecha Inicio: 03/07/2015
Fecha Final: 04/07/2015
Fecha Limite Matriculación: 02/07/2015
Hora indicativo: Divendres de 18:00 a 21:00; dissabte de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 20:00 hores
Número de plazas: 15
Responsable: ISIS VIVES RELATS
Hora Teóricas: 12
Hora Prácticas: 0
H. Prácticas Empresa:
Convocado Por: Asamblea Local Tarragona
Lugar de ImparticiónAsamblea Local Tarragona
LugarAsamblea Local Tarragona
Dirección: AVDA. ANDORRA 61
Localidad: TARRAGONA
Código Postal: 43002
Teléfono: 977244769
Objetivos Generales: Aplicar PNL a l'activitat del voluntari proporciona un avanç ininterromput en el seu creixement personal (per exemple, gestió d'estrès i de conflictes), en la qualitat de la seva intervenció i en els seus resultats.
Objetivos Específicos: - Donar a conèixer als professionals les propostes del model de la PNL i algunes de les seves estratègies i tècniques de treball. - Oferir elements de reflexió que incrementin la seva competència professional i la capacitat de desenvolupar noves estratègies d'intervenció. - Aprendre a utilitzar recursos orientats a la mediació i la gestió positiva del conflicte.
Temario: 1.- La programació neurolingüística, un model de treball. 2.- Els estats interns: com es generen? 2.1.- El canvi d'estat intern. 3.- El treball amb les creences personals. 3.1.- El teixit de la realitat. 3.2.- Identificació i tipus de creences. 3.3.- Canvi de creences. 4. Recursos per generar canvis. 4.1.- Presentació i pràctica del model dels nivells neurològics. 4.2.- Presentació i pràctica del meta model del llenguatge.
Matrícula
Precio Interno: 0