Bienvenidos | Benvinguts | Ongi etorri | Benvidos | Benvinguts | Welcome | Bienvenues
CONOCENOS | RED TERRITORIAL | JUVENTUD | SOCIOS | EMPRESAS COLABORADORAS | DONATIVOS | CANAL VOLUNTARIOS | NOTICIAS | TIENDA | DESCARGAS | MAPA WEB | CONTACTAR
Curso de: PRE-MONITORS/ES DE LLEURE INFANTIL I JUVENIL
Código: 460244
Email de contacto:lydia.garcia@creuroja.org
Oficina: Asamblea Local Sabadell
Dirigido a:Curs adreçat a joves entre els 14 i els 17 anys que volen iniciar-se en el món del lleure educatiu.
Fecha Inicio: 19/06/2018
Fecha Final: 22/06/2018
Fecha Limite Matriculación: 19/06/2018
Hora indicativo: dimarts a divendres en horari de tarda, de 15'30h a 20'30h
Número de plazas: 20
Responsable: LYDIA GARCIA MARTINEZ
Hora Teóricas: 10
Hora Prácticas: 10
H. Prácticas Empresa:
Convocado Por: Asamblea Local Sabadell
Lugar de ImparticiónAsamblea Local Sabadell
LugarAsamblea Local Sabadell
Dirección: CAL MARQUÉS DE COMILLAS 97
Localidad: SABADELL
Código Postal: 8202
Teléfono: 937265555
Objetivos Generales: Capacitar als futurs Premonitors/es d'activitats de lleure perquè puguin realitzar la seva tasca educativa de forma creativa i responsable.
Objetivos Específicos: · Conèixer i valorar el paper que juga l'educació en el lleure a l¿actualitat. · Conèixer el procés de planificació, realització i avaluació d'accions educatives en l'àmbit del lleure · Oferir nocions bàsiques de psicologia evolutiva · Oferir recursos lúdics i/o educatius per dinamitzar activitats. · Oferir nocions bàsiques per treballar l'educació per a la salut i la prevenció de riscos en les activitats de lleure.
Temario: 1. Pedagogia del lleure · Planificació de les activitats · L¿equip educatiu 2. Psicologia evolutiva 3. Recursos pel temps de lleure 4. Educació per la salut i introducció als primers auxilis
Matrícula
Precio Interno: 0
Precio Externo: 50
Requisitos: Tenen accés prioritàriament els voluntaris i les voluntàries dels projectes d'infància i joventut de Creu Roja Sabadell
Condiciones: Tenir l'edat mínima demanada abans de començar la formació. Si hi ha alumnes que volen realitzar la formació i tenen més de 18 anys cal que aportin el certificat negatiu del registre de delictes sexuals. Les places són prioritàriament assignades al voluntariat de Creu Roja Sabadell que participa en infància i joventut, tot i ser major de 18 anys.
Notas: Assistència 85% del curs. Participació, motivació, puntualitat, implicació.