Bienvenidos | Benvinguts | Ongi etorri | Benvidos | Benvinguts | Welcome | Bienvenues
CONOCENOS | RED TERRITORIAL | JUVENTUD | SOCIOS | EMPRESAS COLABORADORAS | DONATIVOS | CANAL VOLUNTARIOS | NOTICIAS | TIENDA | DESCARGAS | MAPA WEB | CONTACTAR
Curso de: TECNIQUES APLICADES
Localidad: SABADELL
Código Postal: 8202
Teléfono: 937265555
Objetivos Generales: RCP amb sistemes barrera i ressucitador via aèria amb ordinador / Oxigenoteràpia Mobilització pacients no traumàtics, i immobilització i mobilització traumàtiques amb material específic Equipament ambulància, i la seva distribució i manteniment e introducció a com ajudar al seu personal de dotació Tècniques específiques ASI II / RECICLATGE ASI II /
Objetivos Específicos: Es tracta del segon mòdul específic per obtenir i reciclar la titulació d¿ASI II del personal que prèviament disposi de la titulació de ASI I Es tracta d¿un mòdul de perfeccionament al coneixement i habilitats dels materials fonamentals de suport utilitzats directament a l¿assistència per part del socorrista als preventius de socors. Es en si, la part complerta de tècniques específiques que hauria de conèixer el socorrista que desenvolupa preventius en socors que realitzi el curs de ASI II en les 12 ultimes hores específiques que dona l¿especificitat entre la titulació d¿ASI I i ASI II. Així mateix es el mòdul per reciclar el curs d¿ASI II per mantindré aquestes tècniques actualitzades al personal que realitzi preventius en socors. En aquest cas es podria realitzar amb una temporalització d¿entre 10 a 12 h S´aconsella un termini màxim de tres anys per reciclar aquest continguts que servirien així mateix pel curs de reciclatge de DEA. Conèixer com fer servir els materials de socors emprats en els preventius per poder fer suport vital de qualitat , administració d¿oxigenoteràpia, mobilització de víctimes no traumàtiques i immobilització i mobilització en bloc adequada de les traumàtiques, assistència a petites cures, e introducció a l¿equipament de l¿ambulància. Realització individual de dos minuts de RCP de qualitat amb sistema de ventilació de dotació en motxilla de socorrista i per parelles de 4 minuts amb sistema de ventilació amb registre en format digital, amb integració us del DEA
Temario: Inicial 4h / Reciclatge 3 h:30 minuts: Us del DEA en pràctiques de RCP individual amb mascareta de butxaca i ressucitador de via aèria per parelles amb registre amb ordinador i material oxigenoteràpia 1h 30 minuts: Practiques d¿embenats amb mocadors triangulars (xarpa contraxarpa i cap) i embenats amb fèrules de kramer. 30 minuts Us materials per fer cures ferides, i fixació apòsits amb material específic Inicial 4 h / Reciclatge 3 h Immobilitzacions i mobilitzacions pacients traumàtics ¿ Estabilització bimanual de cap ¿ Us de diferents models de collarets cervicals i aplicació ¿ Tècnica retirada de casc ¿ Us de camil·la cullera ¿ Fixació de seguretat amb corretges a la camil·la cullera i taulell espinal. ¿ Us matalàs de buit a sobre de camil·la ambulància i retirada de camil·la cullera o taulell. Introducció a l¿ús del taulell espinal (pont clàssic millorat, pont holandes, troncs rodants) 1h: Mobilitzacions bàsiques pacients no traumàtiques directes a camil·la ambulància o a taulell espinal, camil·la cullera i plegables, i us de cadires Subjecció amb seguretat corretges camil·la ambulància i introducció tècnica pujada i baixada de la camil·la fins al vehicle Inicial 1h / Reciclatge 1h 30 minuts Equipament ambulància, i la seva distribució i manteniment e
Matrícula
Precio Interno: 0
Precio Externo:
Requisitos: VOLUNTARIAT DE SOCORS I EMERGÈNCIES, PREVENTIUS TERRESTRES MAJOR DE 18 ANYS TENIR APROVAT ASI II
Condiciones: Matrícula on-line Per a voluntaris/àries de Creu Roja, contactar amb lydia.garcia@creuroja.org
Notas: Assistència de, com a mínim, al 100 % del curs.