Bienvenidos | Benvinguts | Ongi etorri | Benvidos | Benvinguts | Welcome | Bienvenues
CONOCENOS | RED TERRITORIAL | JUVENTUD | SOCIOS | EMPRESAS COLABORADORAS | DONATIVOS | CANAL VOLUNTARIOS | NOTICIAS | TIENDA | DESCARGAS | MAPA WEB | CONTACTAR
Curso de: ATENCION SANITARIA INMEDIATA NIVEL II
Código: 494299
Email de contacto:rosario.zamora@creuroja.org
Oficina: Asamblea Local Sabadell
Dirigido a:Majors de 16 anys
Fecha Inicio: 06-MAR-19
Fecha Final: 07-ABR-19
Fecha Limite Matriculación: 05/03/2019
Hora indicativo: LAS PRACTICAS SE REALIZARAN SABADO 16 Y 23 DE MARZO DE 10-14H Y DE 15-19H
Número de plazas: 20
Responsable: MARIA DEL ROSARIO ZAMORA BERNAL
Hora Teóricas: 24
Hora Prácticas: 16
H. Prácticas Empresa:
Convocado Por: Asamblea Local Sabadell
Lugar de ImparticiónAsamblea Local Sabadell
LugarAsamblea Local Sabadell
Dirección: CAL MARQUES DE COMILLAS 97
Localidad: SABADELL
Código Postal: 8202
Teléfono: 937265555
Objetivos Generales: Definir els conceptes de prevencio, socorrisme i salut Coneixer el protocol de suport vital basic Saber com s'ha d'actuar davant els accidents que habitualment es poden donar i saber realitzar l'actuacio adequada a cada cas
Objetivos Específicos: Establir protocols de treball per tal que els alumnes, en el seu entorn, puguin saber com han d'actuar i quines son les prioritats davant una victima d'accident
Temario: Socorrisme i salut Socorrisme i comunicacio Socorrisme: un acte de suport a l'atencio sanitaria immediata El cos huma Exploracio de la victima Obstruccio de la via aeria Suport vital basic Hemorragies i xoc Traumatismes als teixits tous Asepsia i desinfeccio Traumatismes Trastorns per exces de calor Cremades Lesions per exces de fred Lesions per electricitat Accidents en el medi aquatic Alteracions de la consciencia Atac de cor Intoxicacions Trastorns per consum de drogues Trastorns neurologics Urgencies obstetriques i ginecologiques Urgencies pediatriques Lesions als ulls, orella i nas Anafilaxi. Reaccions al?lergiques Picades i mossegades d'animals La farmaciola Prevencio d'accidents Legislacio
Matrícula
Precio Interno:
Precio Externo: 222
Requisitos: Majors de 16 anys
Condiciones: Matricula on-line Per a voluntaris/aries de Creu Roja, contactar amb lydia.garcia@creuroja.org
Notas: Es necessaria una assistencia minima al curs del 80% i superar la prova teorica i practica. Si es suspenen le dues parts, no hi ha dret a recuperacio.