Bienvenidos | Benvinguts | Ongi etorri | Benvidos | Benvinguts | Welcome | Bienvenues
CONOCENOS | RED TERRITORIAL | JUVENTUD | SOCIOS | EMPRESAS COLABORADORAS | DONATIVOS | CANAL VOLUNTARIOS | NOTICIAS | TIENDA | DESCARGAS | MAPA WEB | CONTACTAR
Curso de: TECNIQUES APLICADES
Localidad: SABADELL
Código Postal: 8202
Teléfono: 937265555
Objetivos Generales: RCP amb sistemes barrera i ressucitador via aeria amb ordinador / Oxigenoterapia Mobilitzacio pacients no traumatics, i immobilitzacio i mobilitzacio traumatiques amb material especific Equipament ambulancia, i la seva distribucio i manteniment e introduccio a com ajudar al seu personal de dotacio Tecniques especifiques ASI II / RECICLATGE ASI II /
Objetivos Específicos: Es tracta del segon modul especific per obtenir i reciclar la titulacio d?ASI II del personal que previament disposi de la titulacio de ASI I Es tracta d?un modul de perfeccionament al coneixement i habilitats dels materials fonamentals de suport utilitzats directament a l?assistencia per part del socorrista als preventius de socors. Es en si, la part complerta de tecniques especifiques que hauria de coneixer el socorrista que desenvolupa preventius en socors que realitzi el curs de ASI II en les 12 ultimes hores especifiques que dona l?especificitat entre la titulacio d?ASI I i ASI II. Aixi mateix es el modul per reciclar el curs d?ASI II per mantindre aquestes tecniques actualitzades al personal que realitzi preventius en socors. En aquest cas es podria realitzar amb una temporalitzacio d?entre 10 a 12 h S'aconsella un termini maxim de tres anys per reciclar aquest continguts que servirien aixi mateix pel curs de reciclatge de DEA. Coneixer com fer servir els materials de socors emprats en els preventius per poder fer suport vital de qualitat , administracio d?oxigenoterapia, mobilitzacio de victimes no traumatiques i immobilitzacio i mobilitzacio en bloc adequada de les traumatiques, assistencia a petites cures, e introduccio a l?equipament de l?ambulancia. Realitzacio individual de dos minuts de RCP de qualitat amb sistema de ventilacio de dotacio en motxilla de socorrista i per parelles de 4 minuts amb sistema de ventilacio amb registre en format digital, amb integracio us del DEA
Temario: Inicial 4h / Reciclatge 3 h:30 minuts: Us del DEA en practiques de RCP individual amb mascareta de butxaca i ressucitador de via aeria per parelles amb registre amb ordinador i material oxigenoterapia 1h 30 minuts: Practiques d?embenats amb mocadors triangulars (xarpa contraxarpa i cap) i embenats amb ferules de kramer. 30 minuts Us materials per fer cures ferides, i fixacio aposits amb material especific Inicial 4 h / Reciclatge 3 h Immobilitzacions i mobilitzacions pacients traumatics ? Estabilitzacio bimanual de cap ? Us de diferents models de collarets cervicals i aplicacio ? Tecnica retirada de casc ? Us de camil?la cullera ? Fixacio de seguretat amb corretges a la camil?la cullera i taulell espinal. ? Us matalas de buit a sobre de camil?la ambulancia i retirada de camil?la cullera o taulell. Introduccio a l?us del taulell espinal (pont classic millorat, pont holandes, troncs rodants) 1h: Mobilitzacions basiques pacients no traumatiques directes a camil?la ambulancia o a taulell espinal, camil?la cullera i plegables, i us de cadires Subjeccio amb seguretat corretges camil?la ambulancia i introduccio tecnica pujada i baixada de la camil?la fins al vehicle Inicial 1h / Reciclatge 1h 30 minuts Equipament ambulancia, i la seva distribucio i manteniment e
Matrícula
Precio Interno: 0
Precio Externo:
Requisitos: VOLUNTARIAT DE SOCORS I EMERGENCIES, PREVENTIUS TERRESTRES MAJOR DE 18 ANYS TENIR APROVAT ASI II
Condiciones: Matricula on-line Per a voluntaris/aries de Creu Roja, contactar amb lydia.garcia@creuroja.org
Notas: Assistencia de, com a minim, al 100 % del curs.