La Creu Roja a Catalunya i la CCMA (Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals) han desenvolupat una nova campanya de difusió de l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil entre el 16 i el 22 de desembre. Amb aquesta campanya, es volia agrair el suport de les persones que ja han col•laborat amb l’Aliança, que l’entitat va llançar el passat mes de maig per aconseguir més recursos per a projectes d’alimentació infantil, i animar més gent a col•laborar-hi.
Es tracta d’una campanya multicanal (per televisió, ràdio, Internet i xarxes socials).Tant Televisió de Catalunya com Catalunya Ràdio han emès els anuncis de l’Aliança de forma gratuïta. Per TV3 i el Canal 33, s’han emès 18 espots de l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil, en diferents franges de la programació, mentre que, per Catalunya Ràdio, s’han retransmès diverses falques de la campanya. L’espot de l’Aliança també s’ha pogut veure a través del web de la CCMA cada cop que es visualitzava algun vídeo de Televisió de Catalunya (prèviament al vídeo seleccionat).
D’altra banda, amb el suport econòmic de la Diputació de Barcelona, s’ha difós la campanya al web de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. També s’ha difós al web de la Creu Roja (
www.creuroja.org), així com de xarxes socials (amb el hashtag #Actuemja).
Des dels portals web de la Creu Roja i la CCMA, els internautes podien accedir al site de l’Aliança Humanitària (
www.ellsnopodenesperar.org) amb una imatge renovada i un vídeo-resum de la campanya. A més, els socis i sòcies, voluntariat, equip tècnic, empreses, entitats col•laboradores i mitjans de comunicació han rebut informació de la campanya a través d’un newsletter.
Alguns dels missatges i imatges de la campanya estan vinculades a les festes. De fet, aprofitant les dates de llançament de la campanya, la Creu Roja volia desitjar bones festes a la ciutadania i agrair el suport que rep durant tot l’any.