Els infants beneficiaris de la Campanya de Joguines han augmentat d’un 9,10% respecte la darrera edició i s’han triplicat respecte el gener de 2009. Aquest any fins a 872 empreses han col•laborat en la 22ena edició de la campanya de joguines i un equip de voluntariat de 1.433 persones hi ha participat en 447 municipis catalans.
La Creu Roja ha repartit targetes de prepagament per comprar aliments i roba d’hivern, valorades en 319.000 euros, aquest hivern, procedents majoritàriament de fons propis de l’entitat i el Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat. També es compta amb una aportació de l’Ajuntament de Figueres
La campanya, que va comptar amb el suport de la Diputació de Barcelona, es va difondre del 16 al 22 de desembre amb la intenció d’agrair el suport social a l’Aliança Humanitària i encoratjar més persones a participar-hi. L’Aliança Humanitària ha aconseguit recaptar prop de 690.000 euros des del passat mes de maig, però la Creu Roja crida a la ciutadania a continuar col•laborant per arribar a 1 milió d’euros, amb l’objectiu de distribuir 100.000 ajuts alimentaris infantils.
La Creu Roja a Catalunya ha fet balanç dels seus projectes contra la pobresa de tot l’any 2014, durant el qual ha donat aquest suport a 283.096 persones (+6,4%). Prop de 65.000 infants han rebut ajuda alimentària en el marc de l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil.
Els nous socis i sòcies de la Creu Roja, que comencin a col•laborar amb l’entitat arran d’aquesta campanya, destinaran part de la seva quota a l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil. Concretament, destinaran a l’alimentació infantil el 45% de la quota del primer any.
La Creu Roja ha distribuït butlletes solidàries de la Grossa. Dels 3 euros del preu de cadascuna, 2,5 es jugaven i 0,5 es destinaven a l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil.
El Pla d’Acció de la delegació estatal de la Creu Roja 2010-2015 a Haití, que té per objectiu contribuir al desenvolupament de la població haitiana afectada pel terratrèmol, ha executat la major par dels seus projectes.