 |
La Creu Roja ha posat en marxa la 9a edició de la campanya Zona Creu Roja (Zona CR), amb l’objectiu de promoure la captació de socis i sòcies entre el personal de l’entitat i el seu entorn més proper. Aquesta edició de la campanya, que se celebra entre octubre de 2014 i gener de 2015, ha decidit vincular de nou la campanya interna de captació de socis al suport a l’alimentació infantil.
Cada nou soci dedicarà prop de la meitat de la seva aportació als projectes de l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació infantil, que promouen una alimentació saludable als infants que es troben en situació de vulnerabilitat a Catalunya. Així, durant el primer any, el 45% de les seves quotes aniran destinades a programes d’alimentació infantil com ara els següents: les targetes de suport alimentari fora dels períodes escolars, les beques de menjador escolars i de secundària, els kits de suport social o la distribució de berenars i aliments frescos a famílies en situació de risc, entre d’altres.
La Creu Roja ha decidit apostar fort per aquests projectes d’atenció a la infància, davant la constatació del greu impacte de la crisi sobre aquest col•lectiu, que ha fet que, en tan sols 2 anys, el nombre d’infants que reben ajuda alimentària per part de l’entitat humanitària hagi crescut d’un 35%.
La campanya Zona CR té per objectiu captar en aquesta edició més d’un miler de nous socis i sòcies, amb la col•laboració de les persones involucrades en l’organització. Actualment, la institució humanitària compta ja amb el suport de 206.257 socis i sòcies que fan possible que la Creu Roja pugui desenvolupar els seus projectes d’acció humanitària, que durant el 2014 han atès més de 283.000 persones arreu de Catalunya, només en projectes de lluita contra la pobresa.
|
 |