Butlletí digital, núm. 49 10 de maig de 2010   digital.cruzroja@cruzroja.es

Campanya IRPF per a fins socials
Les ONG van aconseguir el 2009 que la recaptació amb destinació a Fins Socials ascendís a 263,6 milions d'euros. És a dir, 18,2 milions d'euros més que el 2008.

Visita del president de la Federació Internacional
El president de la Federació Internacional de Societats de la Creu Roja i de la Mitja Lluna Roja, Tadateru Konoé, ha realitzat la seva primera visita oficial a la Creu Roja Espanyola durant l'abril.
Més informació.

Formació davant el consum d'alcohol i cocaïna
La radiografia de l'impacte de les substàncies addictives al nostre país ha experimentat canvis preocupants en l'última dècada, com el creixent consum conjunt d'alcohol i cocaïna entre la població jove, amb les conseqüències sociosanitàries que comporta aquest fenomen.
Més informació.

Model d'inserció de persones invidents al Salvador
L'Edwin va néixer a El Salvador fa uns 30 anys, en un poble a l'oest del país. De família humil, amb tres germans, es dedicava a treure el jornal aquí i allà segons la necessitat del moment. Però l'Edwin era especial. En aquell temps (i encara ara, per a moltes famílies de El Salvador, tant en l'àmbit rural com en l'urbà) tenir un fill amb discapacitat, era un càstig. L'Edwin va néixer cec.
Més informació.

Un milió de víctimes anuals per la malària
La malària, malgrat tractar-se d'una malaltia prevenible i curable, causa la mort d'un milió de persones cada any. Els infants menors de cinc anys i les embarassades són els més exposats al risc de contreure-la; de fet, cada 30 segons mor un infant a causa de la malària.
Més informació.

Felipe Sánchez, voluntari polifacètic i multidisciplinar
És voluntari des de fa més de nou anys i col·labora en diferents programes de la Institució.

Enllaços

INTERNET: Cursos a distancia