Curso de FORMACIÓ ÈXIT ESCOLAR I INN - 462130
1. DESCRIPCIÓN
Aquesta formació vol oferir coneixements i eines per al bon desenvolupament de la tasca dels i les voluntàries, fent especial èmfasi en la dinamització de grups d'infants i les habilitats pedagògiques per facilitar la intervenció.
LOCALIDAD (PROVINCIA):
BARCELONA (BARCELONA)
FECHAS:
19/05/2018 al 03/06/2018
2. DATOS GENERALES
CENTRO QUE CONVOCA:
Oficina Provincial Barcelona
ÁREA:
FORMACIÓN CRUZ ROJA JUVENTUD
DURACIÓN DE HORAS
TEÓRICAS: 8 PRÁCTICAS: 4 EMPRESA:
MODALIDAD:
SEMIPRESENCIAL PLAZAS: 15
HORARIO DEL CURSO:
Formació presencial: 19 de maig de 10 a 14h i de 16 a 20h. Formació online: del 2 al 31 de maig.
FECHA LÍMITE DE MATRICULACIÓN:
17/05/2018
DESTINATARIOS:
Formació específica dels projectes de "Promoció de l'èxit Escolar" i "Inclusió social per infants en risc d'exclusió social" (INN) destinada a aquell voluntariat que desenvolupa activitat en aquests àmbits.
PRECIO
Correo:
e-learning
PLATAFORMA E-LEARNING
El Campus Virtual de CRE permite compartir experiencias, independientemente de la zona territorial de origen de cada persona y hace posible la interacción entre los diferentes colectivos que lo componen (formadores/as, alumnos/as, personal de gestión, ...) sin tener la necesidad de coincidir ni en el espacio, ni en el tiempo.
5. OBJETIVOS
Facilitar els coneixements i habilitats bàsiques per desenvolupar les activitats de suport i acompanyament dels infants i adolescents que participen als projectes "Promoció de l'èxit Escolar" i "Inclusió social per infants en risc d'exclusió social". - Conèixer els projectes de "Promoció de l'èxit Escolar" i "Inclusió social per infants en risc d'exclusió social" - Identificar les característiques psicosocials de la infància i l'adolescència. - Reflexionar sobre la importància de l'atenció a la diversitat en la intervenció socioeducativa. - Adquirir coneixements bàsics sobre estratègies d'aprenentatge. - Conèixer i posar en pràctica les habilitats socials necessàries per al bon desenvolupament del projecte.
6. CRITERIOS DE EVALUACIÓN
Participació al curs (100% a la sessió presencial i 80% a la formació online) i qualitat de les aportacions. Aprovat APTE en l'avaluació online.
7. TEMARIO
- Mòdul I:"Promoció de l'èxit Escolar" i "Inclusió social per infants en risc d'exclusió social". - Mòdul II: Acompanyament educatiu - Mòdul III: Habilitats socials
8. REQUISITOS DE ACCESO AL CURSO
Ser voluntari/ària de CRJ, tenir la FBJ i ser major de 16 anys.
9. CONDICIONES DE MATRICULACIÓN
Termini de matriculació: 18/05/2018