Creu Roja Elda
A

La nostra institució funciona gràcies als seus voluntaris, socis i col·laboradors i com a presidenta de l'Assemblea Local de Creu Roja Elda vull dir-vos que sempre estem necessitant de vosaltres perquè sou una peça fonamental i és gràcies a la vostra ajuda humana i solidaritat demostrada que podem mantenir-nos ferms. Seguir sempre així, perquè us necessitem. No nosaltres! sinó les persones més vulnerables sense cap tipus de distinció, només per al que més ho necessita. Tots a la Creu Roja Elda, tècnics i voluntaris posem la nostra confiança en vosaltres per poder continuar la nostra tasca, ja que encara ens queda molt per fer. Estic segura que tots plegats, ciutadans i Creu Roja podem aconseguir arribar més lluny i estar cada vegada més a prop de les persones.

El treball i il·lusió del voluntariat per aconseguir créixer i estar al costat de qui més ho necessita és sens dubte una cosa que m'omple de felicitat i satisfacció. L'equip de la Creu Roja, per a mi és el més important, són la base, essència i exemple d'aquesta organització. Sense ells no seria possible dur a terme la missió de la nostra institució.