COOPERACIÓN INTERNACIONAL / ACCIÓN HUMANITARIA
Curs de INTRODUCCION A LA GESTION DE LA INFORMACION - 559652
1. DESCRIPCIÓ
al terminar el curso las personas participantes conocerán las actividades de gestión de la información y nuevas tecnologías que se llevarán a cabo en el ámbito de la acción humanitaria
LOCALITAT (PROVÍNCIA):
DATES:
14/10/2020 a 23/10/2020
2. DADES GENERALS
CENTRE QUE CONVOCA:
AREA:
FORMACION EN COOPERACIÓN INTERNACIONAL
DURADA D'HORES
TEÒRIQUES: 16 PRÀCTIQUES: 0 EMPRESA:
MODALITAT:
A DISTANCIA PLACES: 25
HORARI DEL CURS:
Este curso se realiza en el Campus Virtual de Cruz Roja, disponible 24 horas/día y 7 días/semana. Se recomiendan dos horas al día de dedicación al curso y unas ocho horas semanales
DATA LÍMIT DE MATRICULACIÓ:
01/10/2020
DESTINATARIS:
Personal delegado de Cooperacion Internacional Personal técnico o voluntario actualizado y con participacion activa, de los proyectos de Cooperacion Internacional, en sede o asambleas territoriales Personas relacionadas con los proyectos de Cooperacion Internacional
PREU
INTERN: 26 EXTERN: 53
3. CONTACTE
RESPONSABLE DEL CURS:
OLGA RUBIO CALZAS
EMAIL DE CONTACTE:
orubio@cruzroja.es
CENTRE DE CREU ROJA:
TELÈFON:
4. LLOC DE IMPARTICION
e-learning
PLATAFORMA E-LEARNING
El Campus Virtual de CRE permet compartir experiències, independentment de la zona territorial d'origen de cada persona i fa possible la interacció entre els diferents col·lectius que el componen (formadors / es, alumnes / es, personal de gestió, ...) sense tenir la necessitat de coincidir ni en l'espai, ni en el temps. El procés d'aprenentatge es recolza en dos pilars fonamentals: l'acció docent per part de formadors / es experts / es i la qualitat dels materials didàctics dissenyats específicament per a aquest tipus de formació virtual. El procés es realitza d'una forma totalment interactiva i utilitzant els exercicis i les activitats per a un aprenentatge i una avaluació contínua dels continguts treballats.
5. OBJECTIUS
Acercar los principios y el ciclo de la gestión de información para dar a conocer las distintas herramientas con las que se puede trabajar
6. CRITERIS D'AVALUACIÓ
asistir al 95% del taller