Curs de AUTOCUIDADO EMOCIONAL DEL VOLUNTARIADO ANTE EL COVID 19 - 571572
1. DESCRIPCIÓ
Conocer la forma en que la situación de emergencia por COVID 19 nos está afectando en nuestro bienestar emocional como voluntarios y conocer estrategias que favorezcan el autocuidado y el bienestar personal.
LOCALITAT (PROVÍNCIA):
DATES:
08/05/2020 a 16/05/2020
2. DADES GENERALS
CENTRE QUE CONVOCA:
AREA:
MODULOS COMUNES PARA LA INTERVENCIÓN
DURADA D'HORES
TEÒRIQUES: 5 PRÀCTIQUES: 0 EMPRESA:
MODALITAT:
A DISTANCIA PLACES: 500
HORARI DEL CURS:
EL CURSO SE DESARROLLA EN EL CAMPUS VIRTUAL DISPONIBLE LAS 24H LOS 365 DÍAS
DATA LÍMIT DE MATRICULACIÓ:
06/05/2020
DESTINATARIS:
Voluntariado que está participando de la emergencia COVID 19
PREU
INTERN: 0 EXTERN: 0
3. CONTACTE
RESPONSABLE DEL CURS:
CECILIA RIOS GARCIA
EMAIL DE CONTACTE:
cgg@cruzroja.es
CENTRE DE CREU ROJA:
TELÈFON:
4. LLOC DE IMPARTICION
e-learning
PLATAFORMA E-LEARNING
El Campus Virtual de CRE permet compartir experiències, independentment de la zona territorial d'origen de cada persona i fa possible la interacció entre els diferents col·lectius que el componen (formadors / es, alumnes / es, personal de gestió, ...) sense tenir la necessitat de coincidir ni en l'espai, ni en el temps. El procés d'aprenentatge es recolza en dos pilars fonamentals: l'acció docent per part de formadors / es experts / es i la qualitat dels materials didàctics dissenyats específicament per a aquest tipus de formació virtual. El procés es realitza d'una forma totalment interactiva i utilitzant els exercicis i les activitats per a un aprenentatge i una avaluació contínua dels continguts treballats.
5. OBJECTIUS
Conocer como influye en los voluntarios la emergencia producida por el COVID 19 Adquirir estrategias que favorezcan el autocuidado y el binestar de los voluntarios/as
6. CRITERIS D'AVALUACIÓ
Para ser Apto en el curso y poderse emitir el certificado es necesario obtener una puntuación mínima de 80
7. TEMARI
1. La importancia del autocuidado 2. ¿Cómo puedes detectar tu malestar? 3. ¿Por qué te pasa esto? 4. ¿Qué puedes hacer para estar mejor? 5. ¿Cómo puedes actuar con las personas a las que estás ayudando? 6. ¿Qué tienes que hacer si empiezas a tener síntomas?
8. REQUISITS D'ACCÉS AL CURS
ser mayor de 18 años, participar como voluntario/a en los proyectos de la Institución.
9. CONDICIONS DE MATRICULACIÓ
es requisito imprescindible tramitar la matrícula por la web de Cruz ROja
Curs de AUTOCUIDADO EMOCIONAL DEL VOLUNTARIADO ANTE EL COVID 19 - 571572
Tornar Imprimir Enviar per correu Matrícula