Ikastaroa FORMACIÓ ÈXIT ESCOLAR I INN - 462130
1. DESKRIBAPENA
Aquesta formació vol oferir coneixements i eines per al bon desenvolupament de la tasca dels i les voluntàries, fent especial èmfasi en la dinamització de grups d'infants i les habilitats pedagògiques per facilitar la intervenció.
KOKAPENA (PROBINTZIA):
BARCELONA (BARCELONA)
DATAK:
19/05/2018 al 03/06/2018
2. INFORMAZIO OROKORRA
CENTER DEITUZ:
Oficina Provincial Barcelona
GUNEA:
FORMACIÓN CRUZ ROJA JUVENTUD
IRAUPENA ORDUTEGIA
TEORIKOA: 8 PRAKTIKAK: 4 ORAIN:
MODE:
SEMIPRESENCIAL ESPAZIOAK: 15
ORDU:
Formació presencial: 19 de maig de 10 a 14h i de 16 a 20h. Formació online: del 2 al 31 de maig.
IZENA EMATEKO EPEA:
17/05/2018
HARTZAILEEI:
Formació específica dels projectes de "Promoció de l'èxit Escolar" i "Inclusió social per infants en risc d'exclusió social" (INN) destinada a aquell voluntariat que desenvolupa activitat en aquests àmbits.
PRICE
Telefonoa: 937265555
e-learning
E-LEARNING PLATAFORMA
The Virtual Campus CRE partekatzea esperientziak, lurralde pertsona baten jatorria alorrean kontuan hartu gabe, eta osatzen duten taldeen arteko elkarreragina ahalbidetzen du (prestatzaile / as, ikasle / , baita langileen kudeaketa, ...) beharrezkoa dela ere, espazioa edo denbora batean etortzeko gabe.
5. Helburuak
Facilitar els coneixements i habilitats bàsiques per desenvolupar les activitats de suport i acompanyament dels infants i adolescents que participen als projectes "Promoció de l'èxit Escolar" i "Inclusió social per infants en risc d'exclusió social". - Conèixer els projectes de "Promoció de l'èxit Escolar" i "Inclusió social per infants en risc d'exclusió social" - Identificar les característiques psicosocials de la infància i l'adolescència. - Reflexionar sobre la importància de l'atenció a la diversitat en la intervenció socioeducativa. - Adquirir coneixements bàsics sobre estratègies d'aprenentatge. - Conèixer i posar en pràctica les habilitats socials necessàries per al bon desenvolupament del projecte.
6. EBALUAZIO IRIZPIDEAK
Participació al curs (100% a la sessió presencial i 80% a la formació online) i qualitat de les aportacions. Aprovat APTE en l'avaluació online.
7 AGENDA
- Mòdul I:"Promoció de l'èxit Escolar" i "Inclusió social per infants en risc d'exclusió social". - Mòdul II: Acompanyament educatiu - Mòdul III: Habilitats socials
8. ESKAKIZUNAK IKASTAROAN SARTU FOR
Ser voluntari/ària de CRJ, tenir la FBJ i ser major de 16 anys.
9. BALDINTZAK INSKRIPZIOAREN
Termini de matriculació: 18/05/2018