Ikastaroa MONITOR/A D'ACTIVITATS D'EDUCACIÓ EN EL LLEURE INFANTIL I JUVENIL - 523014
1. DESKRIBAPENA
El Curs de monitor/a d'activitats d'educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara els alumnes per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que els capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, per mitjà de l'aplicació de les tècniques específiques d'animació grupal, amb una incidència explícita en l'educació en valors i amb atenció a les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.
KOKAPENA (PROBINTZIA):
TARRAGONA (TARRAGONA)
DATAK:
26/06/2019 al 23/07/2019
2. INFORMAZIO OROKORRA
CENTER DEITUZ:
Asamblea Local Tarragona
GUNEA:
PARTICIPACIÓN
IRAUPENA ORDUTEGIA
TEORIKOA: 150 PRAKTIKAK: 160 ORAIN:
MODE:
SEMIPRESENCIAL ESPAZIOAK: 16
ORDU:
- 50 hores on-line. - 100 hores presencials de dilluns a divendres de 16:00 a 21:00 hores, a Creu Roja Tarragona (Av. Andorra, 61). - 160 pràctiques en un centre.
IZENA EMATEKO EPEA:
24/06/2019
HARTZAILEEI:
Majors de 18 anys.
PRICE
BARNE: 200 EXTERNAL: 250
3 HARREMANETARAKO
ERANTZUKIZUNIK IKASTAROA:
MARTA HERNANDEZ COMES
MAIL:
maheco@creuroja.org
CENTER RED CROSS:
Asamblea Local Tarragona
Telefonoa:
977244769 977244769
HELBIDEA:
AVDA. ANDORRA
CP - KOKAPENA:
43002 TARRAGONA (TARRAGONA)
4. TOKIA
Asamblea Local Tarragona
AVDA. ANDORRA
43002 TARRAGONA (TARRAGONA)
Telefonoa: 977244769
Email:
e-learning
E-LEARNING PLATAFORMA
The Virtual Campus CRE partekatzea esperientziak, lurralde pertsona baten jatorria alorrean kontuan hartu gabe, eta osatzen duten taldeen arteko elkarreragina ahalbidetzen du (prestatzaile / as, ikasle / , baita langileen kudeaketa, ...) beharrezkoa dela ere, espazioa edo denbora batean etortzeko gabe.
5. Helburuak
Capacitar als monitors i monitores per a organitzar, dinamitzar i avaluar activitats d'educació en el lleure dirigides a infants i joves. · Obtenir els coneixements pedagògics, organitzatius i tècnics necessaris per dur a terme la tasca específica d'educador/a en el temps de lleure. · Interioritzar la pròpia formació, implicant-s'hi i esdevenint subjectes actius del procés d'aprenentatge. · Aprofundir les capacitats i les competències que ha d'assolir el monitor/a de lleure. · Dotar d'eines i recursos per a l'organització d'activitats en el lleure educatiu.
6. EBALUAZIO IRIZPIDEAK
(x) Assistència de, com a mínim, el 85% de cada mòdul teòric i 100% de les hores pràctiques. (x ) Prova d'avaluació: (x) escrita (x) pràctica. 1. Participació de l'alumne/a: Aquesta participació s'haurà de valorar, tant per a l'etapa lectiva com per a l'etapa de pràctiques, en funció de l'assistència, que no podrà ser inferior al 85% del total d'hores. 2. Assimilació dels continguts impartits: L'assimilació dels continguts impartits es valorarà mitjançant treballs, exercicis o proves, duts a terme en l'etapa lectiva del curs, i mitjançant la memòria de pràctiques. 3. Idoneïtat per a la funció: La idoneïtat implica el conjunt d'aptituds i actituds personals indispensables per complir la tasca com a monitor/a d'activitats de lleure infantil i juvenil Els instruments d'avaluació específics del curs són: - Carpeta de competències - Treball en equip
7 AGENDA
El Curs de monitor/a d'activitats d'educació en el lleure infantil i juvenil consta de quatre mòduls dels quals tres són formatius i un de pràctiques: Mòdul formatiu MF1866_2: Activitats d'educació en el lleure infantil i juvenil (60 hores): - Aplicació dels fonaments de l'educació en el lleure infantil i juvenil. - Aplicació de processos educatius i socialitzadors en la infància i la joventut. - Elaboració de projectes en les activitats d'intervenció en el lleure infantil i juvenil. - Elaboració de la proposta d'activitats de lleure infantil i juvenil. - Mètodes d'avaluació d'activitats de lleure. - Estratègies i mètodes d'educació per a la salut. Mòdul formatiu MF1867_2: Processos grupals i educatius en el lleure infantil i juvenil (30 hores): - Aplicació del desenvolupament psicosocial infantil i juvenil en les propostes d'activitats de lleure. - Tècniques d'intervenció educativa en funció de la diversitat individual i grupal. - Tècniques grupals en el desenvolupament d'activitats de lleure infantil i juvenil. Mòdul formatiu MF1868_2: Tècniques i recursos d'animació en activitats de lleure (60 hores): - Valoració dels centres d'interès o eixos d'animació en l'aplicació de les tècniques i recursos d'animació. - Tècniques d'animació, expressió i creativitat. - Tècniques pedagògiques del joc. - Tècniques d'educació ambiental. - Avaluació i prevenció de riscos en activitats mediambientals: seguretat i salubritat. Mòdul de pràctiques professionals no laborals de dinamització d'activitats de lleure educatiu infantil i juvenil (160 h)
8. ESKAKIZUNAK IKASTAROAN SARTU FOR
Ser major de 18 anys.
9. BALDINTZAK INSKRIPZIOAREN
EL PERÍODE DE MATRICULACIÓ ESTARA OBERT FINS QUE S'ACABIN LES PLACES. LA INSCRIPCIÓ ES DURÀ A TERME A TRAVES DE www.cruzroja.es/formacion. "Buscador de cursos" PER MÈS INFORMACIÓ PODEU CONTACTAR AMB EL CENTRE DE FORMACIÓ DE CREU ROJA A TARRAGONA O PER MAIL: crojafor@cruzroja.es L'ASSISTENCIA ES OBLIGATORIA EL 85% DE CADA MÒDUL TEÒRIC I 100% DE LES HORES PRÀCTICS. UNA VEGADA COMENÇAT EL CURS NO ES RETORNARA L'IMPORT DE LA MATRÍCULA. LA CREU ROJA ES RESERVA EL DRET D'ANUL.LAR O AJORNAR QUALSEVOL ACTIVITAT FORMATIVA QUE NO ARRIBI A UN MÍNIM D'ALUMNES INSCRITS I PAGATS ABANS DEL SEU INICI.
Ikastaroa MONITOR/A D'ACTIVITATS D'EDUCACIÓ EN EL LLEURE INFANTIL I JUVENIL - 523014
Bueltan Inprimatu Email Erregistro