OCIO Y TIEMPO LIBRE
Ikastaroa MONITORS/ES D'ACTIVITATS D'EDUCACIÓ EN EL LLEURE INFANTIL I JUVENIL - 555742
1. DESKRIBAPENA
L'objectiu principal d'aquest curs és capacitar als participants per assumir tasques de monitors d'activitats d'educació en el lleure amb infants i joves.
KOKAPENA (PROBINTZIA):
IGUALADA (BARCELONA)
DATAK:
28/03/2020 al 06/06/2020
2. INFORMAZIO OROKORRA
CENTER DEITUZ:
Asamblea Comarcal L`Anoia
GUNEA:
PARTICIPACIÓN
IRAUPENA ORDUTEGIA
TEORIKOA: 0 PRAKTIKAK: 0 ORAIN:
MODE:
PRESENCIAL ESPAZIOAK: 0
ORDU:
Disssabtes de 9h a 14h i de 16h a 18:30h, diumenges de 9h a 14h. 6, 7 i 8 d'abril de 9h a 14h i de 16h a 18:30h. 9 d'abril de 9h a 14h. Diumenges 3 i 10 maig de 9h a 16:30h.
IZENA EMATEKO EPEA:
07/03/2020
HARTZAILEEI:
Els participants hauran de tenir un mínim de 18 anys i estar interessats en l'educació en el temps del lleure
PRICE
BARNE: 225 EXTERNAL: 250
3 HARREMANETARAKO
ERANTZUKIZUNIK IKASTAROA:
SONIA CASTELLET SUSAGNA
MAIL:
sonia.castellet@creuroja.org
CENTER RED CROSS:
Asamblea Comarcal L`Anoia
Telefonoa:
938030789 938030789
HELBIDEA:
CALLE LES COMES
CP - KOKAPENA:
8700 IGUALADA (BARCELONA)
4. TOKIA
Asamblea Comarcal L`Anoia
CALLE LES COMES
8700 IGUALADA (BARCELONA)
Telefonoa: 938030789
Email:
5. Helburuak
- Obtenir els coneixements pedagògics, organitzatius i tècnics necessaris per dur a terme la tasca específica d'educador/a en el temps de lleure - Poder definir i fonamentar el marc ètic - filosòfic que dóna sentit a l'educació en el lleure. - Interioritzar la pròpia formació, implicant-se en el procés i esdevenint subjectes actius. - Aprofundir les actituds que configuren la personalitat madura. - Dotar d'eines i recursos per a l'organització d'activitats en el lleure educatiu.
6. EBALUAZIO IRIZPIDEAK
L'avaluació del curs serà de caràcter formativa, Per tant es realitzarà una avaluació de manera continuada durant tot el curs, on es tindrà en compte l'evolució de l'alumne dia a dia, la participació d'aquests tant en les sessions pràctiques com en les teòriques. Al llarg del curs s'elaborarà una carpeta de competències individual de cada alumne així com un treball en grup. També es tindrà en compte el 85% de l'assistència als 3 mòduls del curs. Finalment l'alumne farà unes pràctqiues de 160hores i lliurarà a l'Escola una Memòria de les pràctiques.
7 AGENDA
MF 1866: ACTIVITATS D'EDUCACIÓ EN EL LLEURE INFANTIL I JUVENIL (60h) - Sociologia del lleure - Educació en el lleure - Participació - Metodologia de projectes - Anàlisi de la realitat i objectius educatius - Els mitjans educatius 1 - Els mitjans educatius 2 - Preparació de l'avaluació i realització - Avaluació. Mètodes d'avaluació d'activitats de lleure - Memòria d'activitats i marc legal - Educació per la salut - Educació pel desenvolupament MF 1867: PROCESSOS GRUPALS I EDUCATIUS EN EL LLEURE INFANTIL I JUVENIL (30h) - Psicologia evolutiva - Infància en risc d'exclusió social - Diversitat - Coeducació i educació no sexista - Tècniques de dinàmica de grups - Resolució de conflictes MF 1868: TÈCNIQUES I RECURSOS D'ANIMACIÓ EN ACTIVITATS DE LLEURE (60h) - Educació ambiental - Activitats en el medi natural - Activitats en el medi natural - Creativitat i tic - Expressió - Psicopedagogia de l¿expressió - Prevenció, seguretat i primers auxilis - Prevenció, seguretat i primers auxilis - Animació amb danses i cançons - Expressió plàstica - Jocs - Exposició de treball en grup i valoració del curs MP 0270: PRÀCTIQUES PROFESSIONALS NO LABORALS (160h) Període de pràctiques en un Centre de lleure, el termini per a fer les pràctiques és de 2 anys de de l'inici del curs, per tant fins el dia 24/10/2016
8. ESKAKIZUNAK IKASTAROAN SARTU FOR
Tenir 18 anys en el moment de fer la matrícula al curs
9. BALDINTZAK INSKRIPZIOAREN
Termini d'inscripció: 7/03/2020
Ikastaroa MONITORS/ES D'ACTIVITATS D'EDUCACIÓ EN EL LLEURE INFANTIL I JUVENIL - 555742
Bueltan Inprimatu Email Erregistro