Ikastaroa MONITORS/ES D'ACTIVITATS D'EDUCACIÓ EN EL LLEURE INFANTIL I JUVENIL - 395358
1. DESKRIBAPENA
L'objectiu principal d'aquest curs és capacitar als participants per assumir tasques de montioratge d'activitats d'educació en el lleure amb infants i joves. Aquest és un curs en modalitat semi-presencial, per tant l'estructura teòrica és 100 hores presencials i 50 hores on-line, essent 25 hores com a Memòria de pràctiques i 25 hores en els que es treballen les competències, capacitats i continguts de 5 sessions pròpies dels Mòduls teòrics. Un cop finalitzada l'etapa teòrica, per acabar el procés formatiu és imprescindible realitzar l'etapa pràctica, de 160 hores de duració.
KOKAPENA (PROBINTZIA):
DATAK:
18/12/2017 al 05/01/2018
2. INFORMAZIO OROKORRA
CENTER DEITUZ:
GUNEA:
PARTICIPACIÓN
IRAUPENA ORDUTEGIA
TEORIKOA: 150 PRAKTIKAK: 160 ORAIN:
MODE:
SEMIPRESENCIAL ESPAZIOAK: 25
ORDU:
Dilluns, dimarts i dijous laborables de 9 a 14 i 15 a 20 i dimecres i divendres de 9 a 14h. Divendres 29/12 l'horari serà de 9 a 14 i de 15 a 20h
IZENA EMATEKO EPEA:
03/12/2017
HARTZAILEEI:
Els participants hauran de tenir un mínim de 18 anys i estar interessats/des en l'educació en el temps del lleure
PRICE
BARNE: 220 EXTERNAL: 220
3 HARREMANETARAKO
ERANTZUKIZUNIK IKASTAROA:
MIREIA MARTINEZ AGOUT
MAIL:
escolaeducadors@creuroja.org
CENTER RED CROSS:
Telefonoa:
933006565 933006565
HELBIDEA:
CARRER JOAN D'AUSTRIA, 120 - 124
CP - KOKAPENA:
8018
4. TOKIA
Oficina Provincial Barcelona
CARRER JOAN D'AUSTRIA, 120 - 124
8018
Telefonoa: 933006565
Email: informacio@creuroja.org
e-learning
E-LEARNING PLATAFORMA
The Virtual Campus CRE partekatzea esperientziak, lurralde pertsona baten jatorria alorrean kontuan hartu gabe, eta osatzen duten taldeen arteko elkarreragina ahalbidetzen du (prestatzaile / as, ikasle / , baita langileen kudeaketa, ...) beharrezkoa dela ere, espazioa edo denbora batean etortzeko gabe.
5. Helburuak
- Obtenir els coneixements pedagògics, organitzatius i tècnics necessaris per dur a terme la tasca específica d'educador/a en el temps de lleure - Poder definir i fonamentar el marc ètic - filosòfic que dóna sentit a l'educació en el lleure. - Interioritzar la pròpia formació, implicant-se en el procés i esdevenint subjectes actius. - Aprofundir les competències i actituds necessàries per al desenvolupament de la tasca educativa en l'entorn del lleure. - Dotar d'eines i recursos per a l'organització d'activitats en el lleure educatiu.
6. EBALUAZIO IRIZPIDEAK
L'avaluació del curs serà de caràcter formatiu., Per tant es realitzarà una avaluació de manera continuada durant tot el curs, on es tindrà en compte l'evolució de l'alumnat dia a dia, la participació d'aquests tant en les sessions pràctiques com en les teòriques. Al llarg del curs s'elaborarà una Carpeta de competències individual de cada alumne així com un Treball en equip. També es tindrà en compte el 85% de l'assistència als 3 mòduls del curs. Finalment l'alumne farà unes pràctqiues de 160 hores i lliurarà a l'Escola una Memòria de les pràctiques.
7 AGENDA
ETAPA TEÒRICA MF 1866: ACTIVITATS D'EDUCACIÓ EN EL LLEURE INFANTIL I JUVENIL - Educació i Sociologia del lleure - Participació - Metodologia de projectes (on-line) - Anàlisi de la realitat i objectius educatius - Els mitjans educatius 1 - Els mitjans educatius 2 - Avaluació. Mètodes d'avaluació d'activitats de lleure (on-line) - Memòria d'activitats i marc legal - Educació per la salut - Educació pel desenvolupament - Memòria de pràctiques (on-line) MF 1867: PROCESSOS GRUPALS I EDUCATIUS EN EL LLEURE INFANTIL I JUVENIL - Psicologia evolutiva - Infància en risc d'exclusió social - Diversitat - Coeducació i educació no sexista (on-line) - Tècniques de dinàmica de grups i Resolució de conflictes - Memòria de pràctiques (on-line) MF 1868: TÈCNIQUES I RECURSOS D'ANIMACIÓ EN ACTIVITATS DE LLEURE - Educació ambiental - Activitats en el medi natural - Creativitat i TIC (on-line) - Expressió - Psicopedagogia de l'expressió (on-line) - Prevenció, seguretat i primers auxilis - Animació amb danses i cançons - Expressió plàstica - Jocs - Exposició de treball en grup i valoració del curs - Memòria de pràctiques (on-line) ETAPA DE PRÀCTIQUES MP 0270: PRÀCTIQUES PROFESSIONALS NO LABORALS Període de 160 hores pràctiques en un Centre de lleure, el termini per a fer les pràctiques és de 2 anys de de l'inici del curs
8. ESKAKIZUNAK IKASTAROAN SARTU FOR
Tenir 18 anys en el moment de fer la matrícula al curs
9. BALDINTZAK INSKRIPZIOAREN
Termini d'inscripció: 08/12/2017
Ikastaroa MONITORS/ES D'ACTIVITATS D'EDUCACIÓ EN EL LLEURE INFANTIL I JUVENIL - 395358
Bueltan Inprimatu Email Erregistro