Mensatje del President Provincial
A

Benvinguts a aquest racó virtual de la pàgina web de Creu Roja Espanyola dedicat a la província d'Alacant.

En el nostre àmbit territorial, Creu Roja Espanyola té presència en més de 100 municipis a través de l'acció directa de 27 Assemblees Locals. Despleguem la nostra solidaritat gràcies a la lloable i imprescindible feina de més de 7.400 voluntaris i de prop de 56.000 socis. Tots col·laborem dia a dia en la mesura de les nostres possibilitats. Açò és especialment important en aquesta època de crisi en la qual tants milers de famílies en situació de dificultat ens necessiten. La vostra implicació i compromís impulsa el treball que realitza Creu Roja a favor de les persones més desfavorides. Sense vosaltres tota l'ajuda que oferim no seria possible.

I perquè precisament ¿Ara més que Mai? és crucial per a molts l'ajuda que proporcionem des de Creu Roja vull animar a socis, voluntaris, col·laboradors i en general a la ciutadania responsable a continuar sostenint la labor humanitària de Creu Roja o a sumar-se a ella. Tots sou benvinguts a aportar les vostres iniciatives i col·laboració. Podeu fer-ho a través de la nostra web o en persona en qualsevol de les Assemblees Locals que us siguen més properes.

Si pots, col·labora. Ara més que mai.

Antonio Navarro Bernabé
President del Comitè Provincial de Creu Roja a Alacant.