Cruz Roja Española en Lugo. Inclusión social en zonas desfavorecidas

Proxecto integral de inclusión social e activación laboral en zonas desfavorecidas Cruz Vermella Lugo

Persoas en situación de extrema vulnerabilidade.
Poeta Aquilino Iglesia Alvariño, 27, Lugo. 687 93 21 73

Ofrecemos atención básica e cobertura ás necesidades sociais das persoas que se atopan en situación de vulnerabilidade social mediante unha adecuada acollida nas zonas máis desfavorecidas e brindamos atención e información integra sobre recursos sociais e laborais como ferramentas de achegamento á sociedade.

Realízanse actividades para a mellora das competencias persoais a través de accións como reforzo da autoestima, xestión do tempo, resolución de conflitos, etc.

Accións prelaborales co obxectivo de favorecer a súa reinserción e a súa motivación ante a procura de emprego.

Trabállase a área de saúde con accións dirixidas á mellora da alimentación e a hixiene, saúde sexual ou primeiros auxilios básicos.

Actividades de tipo ambiental a través de charlas sobre salubridade na contorna ou talleres de reciclaxe.

Sesións de xestión de emocións para axudarlles a soportar aspectos psicolóxicos derivados da súa situación de vulnerabilidade.

Trabállase o ámbito xurídico a través de accións de información, orientación e acompañamento en certas cuestións de interese para o colectivo co que traballamos.

Faite socio/a de Cruz Vermella

Hazte socio de Cruz Roja