Ezagutu Gaitzazu
Pertsonengandik geroz eta hurbilago
A Lehendakariaren Ongi Etorria

Lagun agurgarria:

Ongi etorria Espainiko Gurutze Gorriaren atarira. Bertan instituzioa, GKE, boluntariotza, kolektibo kalteberenen aldeko ekintza, giza eskubideen defentsa, ingurugiro, arrazakeriaren aurkako borroka, minoria etnikoen defentsa, planetako herrialde kaltetuenekin lankidetzari buruzko informazioa aurkitu ahal izango duzu. Azken finean, espazio honek kalteberenenganako elkartasun eta konpromezua hartzen ditu bere baitan, gure ikuspegia den "pertsonengandik geroz eta hurbilago" errealitate bihurtuz..

Espainiako Gurutze Gorriak parte-hartzea oinarrizkotzat hartzen du, eta honengatik, atari honek, parte-hartzea bultzatu nahi du, bai gure boluntariotza eta bazkideena, baita gai humanitario eta solidarioetan interesa eta ardura dutenena ere. Honetarako, parte-hartzeko bide ezberdinak ditugu, bertan, zure iradokizunak, kontsultak, aportazioak, etab. hutz ditzazun. Hala nola, Instituzioari, GKE, boluntaiotza ... loturiko gaur egungo gaiei buruzko eztabaidak izateko aukera emango du...

GKE-ek arlo guztientan solidaritatea zabaldu nahi dugu, honengatik, beste elkarte batzuk bezala, espazio solidario bat eskeintzen dugu INTERNET barruan. Gurutze Gorria jada ezagutzen baduzu, dudarik gabe, zure interesekoa izango den informazio eguneratua aurkitu ahal izango duzu. Gure instituziora hurbiltzen zaren lehengo aldia bada, arrituta hutziko zaitu 1863an sorturiko, 189 herrialdeentan dagoen eta mundu guztian 100 milioi boluntarioren parte-hartzea duen elkarte humanitario honek.

Ataria etengabeko eboluzioan egongo da, eta bertan, gaur egungo arlo humanitarioen inguruko informazioa aurkitu ahal izango da: elkarteei buruzko informazioa, larrialdiak, proiektuak, kanpainak, etab. buruzko informazio berritua eta gaur eguneratua egongo da.

Gurekin kolaboratzeko aukera era baduzu. Honetarako boluntario bezala izen emateko helbideak eskeintzen ditugu, edota gure instituzioko bazkide izateko ere bai, era solidario batean gure ekintzen garapenean lagunduz, Espainiako Gurutze Gorriak dituen milio bat bazkideetako bat izanik, edota diru-laguntza puntualak emanez proiektu baten garapenerako.

Gurera batzera eta konpromezuzko eta solidarioa den espazio honetan nabigatzera gonbidatzen zaituztet, zuen gogokoa izango delakoan.

Javier Senent García

Presidente de Cruz Roja Española