Cruz Roja Española en Lugo. Intervención familiar con infancia en riesgo

Intervención familiar con infancia en risco Cruz Vermella Lugo

Infancia vulnerable. Av. de Madrid, Lugo. 982 231 613

Ofrecemos un soporte socioeducativo ás familias con nenos e familias en dificultade social. Apoiamos no proceso de crianza e educación dos menores aos familiares e titores dos nenos e nenas.

Prevención e promoción da calidade de vida infantil

Accións dirixidas a mellorar a calidade de vida dos nenos e das nenas, e que inciden desde unha perspectiva de educación non formal nos factores de risco asociados ao proceso de desenvolvemento, centrando a intervención tanto no propio neno como na súa contorna inmediata (comunidade, escola ...). levan a cabo conxuntamente con Cruz Vermella Xuventude.

Infancia en situación de desamparo e/ou en risco social

Accións que abordan as consecuencias derivadas de situacións de desprotección ou malos tratos familiar de nenos, nenas e novas. Os proxectos contemplan diversas formas de acollida nas que tamén se prepara aos usuarios para a vida autónoma na maioría de idade. Neste ámbito traballamos con nenos inmigrantes non acompañados a través do desenvolvemento de recursos de transición cara á rede de protección á infancia.

Intervención con familias en dificultade social

Accións orientadas a ofrecer un soporte socioeducativo ás familias: intervención con nenos e familias en dificultade social, centros abertos, escola de avós educadores, puntos de encontro familiar, servizos de soporte ás familias, idoneidade e formación en adopción.

Queres facerte voluntario/a?

Faite voluntario de Cruz Vermella

Cruz Vermella coa infancia en risco

Infancia vulnerable