Proxectos de innovación social. Campo Castelo, 37. Lugo

Medio ambiente

Medio ambiente e sostibilidade

É unha realidade que o coidado do medio ambiente é un reto compartido e que debemos reflexionar sobre as nosas responsabilidades ao respecto. Por que Cruz Vermella, que sempre se identificou coa acción social, se preocupa agora polo medio ambiente? Porque o deterioro medioambiental xera vulnerabilidade, e por iso promovemos accións innovadoras Leer máis

Saúde e benestar

Saúde e benestar

Preocupámonos cada vez máis pola nosa saúde e benestar, das nosas persoas máis achegadas e da comunidade. Partindo da innovación social, poremos en marcha actividades e iniciativas que fomenten un maior autocoidado e unha mellora da calidade de vida, promovendo condutas e hábitos de vida saudables, tanto a nivel físico como emocional.  Leer máis

Dinamización social

Dinamización social

Somos seres sociais por natureza, e este é un dos piares fundamentais da nosa calidade de vida. Queremos impulsar as relacións sociais entre a veciñanza e as comunidades, recuperar a vida de barrio, apostar pola humanización, para crear contornas máis amigables e saudables, fomentando o apoio e a axuda mutua. Leer máis